KOMUNIKAT
Niniejszym informuję, że od dnia 02.01.2007 roku wszelkie sprawy paszportowe, w tym złożenie wniosku o wydanie dokumentu paszportowego oraz odbiór paszportu będzie można załatwić jedynie w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18 (składanie wniosków) oraz pl. Wolności 17 (odbiór paszportów).
Z tym dniem przestają działać biura paszportowe przy Starostwach Powiatowych.
Jednocześnie informuję, że Wydział obsługuje klientów
w poniedziałki od godz. 9:30 do godz. 18:00,
w czwartki w godz. 8:15 - 18:00
a we wtorki, środy i piątki w godz. od 8:15 do 14:45.
Szczegółowych informacji można zasięgnąć pod numerami telefonu:
0-61 854-10-31
oraz na stronie internetowej Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu pod adresem www.poznan.uw.gov.pl
Iwona Makowska-Chudzicka
Z-ca Dyrektora
Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu